HomeportalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 DAiLY HABiTS!! :]

Go down 
AuthorMessage
irken08
Adv. Moderator
avatar

Posts : 297
Join date : 2009-06-02
Age : 27
Location : -= bAcoLod ciTy =-

PostSubject: DAiLY HABiTS!! :]   Sun Jun 07, 2009 4:59 pm






..'what are your daily habits?.. hmm..


..'mine?..

..'txting, Laughing, surfing net, hmm.. dunnO.. dami kXe.. eating na rin pALA.. lol!


..'SHARE SHARE SHARE!! cheers

[/i]
Back to top Go down
View user profile
chamie
Moderator
avatar

Posts : 440
Join date : 2009-06-01
Age : 25
Location : philippines

PostSubject: Re: DAiLY HABiTS!! :]   Mon Jun 08, 2009 12:02 pm

computer, 24hrs mostly,, hihi! Surprised

stay in the hawz,,(d ako plalabas) kumaen ng kumaen(di nmn ako ntaba grr) hahah! cheers

alagaan mga pets ko hihi! Very Happy

Razz tweetumzz! Razz

lol! bakit ba kasi ndi m q i add sa fs? para friends tau dba? lol!

this is: study

EC forum moderator Cool

_________________


lol! click thanks on the top of this post &&
the plus sign on the left side of the body of my post for my repu!

dont forget my repu! Very Happy


Very Happy♥️جңдм¡ε♥️←'EC'CPD'ST'OR'RDV

Back to top Go down
View user profile http://xat.com/deathnote_fever
irken08
Adv. Moderator
avatar

Posts : 297
Join date : 2009-06-02
Age : 27
Location : -= bAcoLod ciTy =-

PostSubject: Re: DAiLY HABiTS!! :]   Tue Jun 09, 2009 12:18 pm

..'w0w.. tnx fer sharing sissy..

_________________

...'JOHNREY LURVE YOO '...


Laughing -= GREENiE GRAXiE_ZERO EiGHT =-Laughing
Back to top Go down
View user profile
rebelchiq [ann]
Moderator
avatar

Posts : 686
Join date : 2009-06-06
Age : 26
Location : iloilo

PostSubject: Re: DAiLY HABiTS!! :]   Tue Jun 09, 2009 9:05 pm

texting ..

chat ..

studying ..


&& tambaii XD
Back to top Go down
View user profile
chamie
Moderator
avatar

Posts : 440
Join date : 2009-06-01
Age : 25
Location : philippines

PostSubject: Re: DAiLY HABiTS!! :]   Wed Jun 10, 2009 3:18 pm

np sisssy hihihi! Surprised

mahilig ako matulog, matulog at matulog!! cheers

hehehehe pwamis! Very Happy

Razz tweetumzz! Razz

lol! bakit ba kasi ndi m q i add sa fs? para friends tau dba? lol!

this is: study

EC forum moderator Cool

_________________


lol! click thanks on the top of this post &&
the plus sign on the left side of the body of my post for my repu!

dont forget my repu! Very Happy


Very Happy♥️جңдм¡ε♥️←'EC'CPD'ST'OR'RDV

Back to top Go down
View user profile http://xat.com/deathnote_fever
emz[12]
Moderator
avatar

Posts : 546
Join date : 2009-06-06
Location : cagayan de oro city

PostSubject: Re: DAiLY HABiTS!! :]   Thu Jun 11, 2009 4:53 pm

daily habit playing and playing
and playing guitar .... EATING NA rn

_________________
i LOVE this GAME ;]
Back to top Go down
View user profile
chamie
Moderator
avatar

Posts : 440
Join date : 2009-06-01
Age : 25
Location : philippines

PostSubject: Re: DAiLY HABiTS!! :]   Thu Jun 11, 2009 11:30 pm

daily habits ko,,,, before ay,,,, Surprised

KATUGA (kain tulog gala) pero nung me comp na ako e2 na KATUGACO (kain tulog gala computer hahahaha) cheers

weley nemen hihihhi Very Happy

Razz tweetumzz! Razz

lol! bakit ba kasi ndi m q i add sa fs? para friends tau dba? lol!

this is: study

EC forum moderator Cool

_________________


lol! click thanks on the top of this post &&
the plus sign on the left side of the body of my post for my repu!

dont forget my repu! Very Happy


Very Happy♥️جңдм¡ε♥️←'EC'CPD'ST'OR'RDV

Back to top Go down
View user profile http://xat.com/deathnote_fever
XxkaiserxX
EC Junior
avatar

Posts : 478
Join date : 2009-06-11
Location : comfort room...

PostSubject: Re: DAiLY HABiTS!! :]   Fri Jun 12, 2009 3:43 am

dailY habIt?

aHmM? doTa, tsaKa doTa, pgKtapos nUn' doTa ulET^^


un laNG
Back to top Go down
View user profile
rebelchiq [ann]
Moderator
avatar

Posts : 686
Join date : 2009-06-06
Age : 26
Location : iloilo

PostSubject: Re: DAiLY HABiTS!! :]   Fri Jun 12, 2009 2:17 pm

grbe. C:
txt adeek.
dats mii daily habbit. C:
Back to top Go down
View user profile
irken08
Adv. Moderator
avatar

Posts : 297
Join date : 2009-06-02
Age : 27
Location : -= bAcoLod ciTy =-

PostSubject: Re: DAiLY HABiTS!! :]   Sat Jun 13, 2009 1:44 am

..'as 0f n0w.. daiLy habits ku.. gaLa na mg gala na mg gaLa.. l8 umuwi.. taz c0mP.. =)

_________________

...'JOHNREY LURVE YOO '...


Laughing -= GREENiE GRAXiE_ZERO EiGHT =-Laughing
Back to top Go down
View user profile
emz[12]
Moderator
avatar

Posts : 546
Join date : 2009-06-06
Location : cagayan de oro city

PostSubject: Re: DAiLY HABiTS!! :]   Sat Jun 13, 2009 10:43 pm

habit ko now aie .....
-- LARLAR ,, lam nyuh un ?

[kip posting]

_________________
i LOVE this GAME ;]
Back to top Go down
View user profile
XxkaiserxX
EC Junior
avatar

Posts : 478
Join date : 2009-06-11
Location : comfort room...

PostSubject: Re: DAiLY HABiTS!! :]   Mon Jun 15, 2009 4:55 am

@emZ -- aNUh kaYA un?

nYaha, xencIA naH d q alAm eH,

daIly haBits q ngAun,

n22loG, giSIng, kaEn, doTA 2loG uLet^^

un laNg,
Back to top Go down
View user profile
emz[12]
Moderator
avatar

Posts : 546
Join date : 2009-06-06
Location : cagayan de oro city

PostSubject: Re: DAiLY HABiTS!! :]   Wed Jun 17, 2009 11:24 pm

LAR2 . ? aie ewn ,
nrnig ko lg dn un . ahahaha

kip posting

_________________
i LOVE this GAME ;]
Back to top Go down
View user profile
XxkaiserxX
EC Junior
avatar

Posts : 478
Join date : 2009-06-11
Location : comfort room...

PostSubject: Re: DAiLY HABiTS!! :]   Fri Jun 19, 2009 12:20 am

aHaa..

nO coMmenT aQ jaN,

d kOh paRin kaSI alAm kUng anUh

meaNIng nUn,^^

anUh baH daIly haBits nG mGa girLS?
Back to top Go down
View user profile
emz[12]
Moderator
avatar

Posts : 546
Join date : 2009-06-06
Location : cagayan de oro city

PostSubject: Re: DAiLY HABiTS!! :]   Sat Jun 20, 2009 5:37 pm

daily habits ?

aie . ewan Wink d ko alm eh .
hahahaha

_________________
i LOVE this GAME ;]
Back to top Go down
View user profile
XxkaiserxX
EC Junior
avatar

Posts : 478
Join date : 2009-06-11
Location : comfort room...

PostSubject: Re: DAiLY HABiTS!! :]   Sat Jun 27, 2009 2:04 pm

waaa.

hMm? cguRo aNg daiLY habIt

nyU is nkaHarap laNG

saH salaMIn buOng aRAw?

ganUn uN dbAh?

nyAHa^^


Back to top Go down
View user profile
emz[12]
Moderator
avatar

Posts : 546
Join date : 2009-06-06
Location : cagayan de oro city

PostSubject: Re: DAiLY HABiTS!! :]   Sun Jun 28, 2009 4:29 pm

excuse u . hahaha Wink d kaya
noh . loko , bkah ikw at w/ make
up pa . hehe , juks

_________________
i LOVE this GAME ;]
Back to top Go down
View user profile
rebelchiq [ann]
Moderator
avatar

Posts : 686
Join date : 2009-06-06
Age : 26
Location : iloilo

PostSubject: Re: DAiLY HABiTS!! :]   Sun Jun 28, 2009 6:14 pm

mag-aral .. C:

naku ..

kakapagod! C:

_________________
Back to top Go down
View user profile
XxkaiserxX
EC Junior
avatar

Posts : 478
Join date : 2009-06-11
Location : comfort room...

PostSubject: Re: DAiLY HABiTS!! :]   Mon Jun 29, 2009 10:40 am

@ ms eMZ -- ahaHa^^


@ ms aNn -- taMa yaN, keeP it uP



Back to top Go down
View user profile
emz[12]
Moderator
avatar

Posts : 546
Join date : 2009-06-06
Location : cagayan de oro city

PostSubject: Re: DAiLY HABiTS!! :]   Mon Jun 29, 2009 9:25 pm

haha . wel3 , kip posting
nlng briwan ..

_________________
i LOVE this GAME ;]
Back to top Go down
View user profile
its.dan
EC Newbie
avatar

Posts : 66
Join date : 2009-07-12
Age : 70
Location : Californiaaaaaaa :)

PostSubject: Re: DAiLY HABiTS!! :]   Mon Jul 13, 2009 11:45 am

` ma2log
Smile
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: DAiLY HABiTS!! :]   

Back to top Go down
 
DAiLY HABiTS!! :]
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Abortants for Silent Migraine/Chronic Daily Headache?
» Chronic Daily Headache on the Johns Hopkins website
» nerve decompression surgery for chronic daily headache
» Triptans for daily silent migraine
» Male late 40s with no history suddenly getting daily migraines with auras

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
editorscommunity :: EC Cafe :: Lifestyle-
Jump to: